Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik tel al meer dan 24 online winkels

  • prijsvergelijker

    De Parfumbroker is de nieuwste generatie winkel website waarbij je slimmer kan winkelen. De Parfumbroker biedt keuze en informatie om u (tu)zo efficiënt mogelijk te laten winkelen!

    De Parfumbroker is opgericht om het makkelijk te maken de diverse parfum winkels in nederland te vergelijken, en >:D< gelijk te kunnen zien welke parfum merken bij de diverse winkels in de aanbieding zijn. Met de vele internet winkels is het tegenwoordig haast onmogelijk om zelf alle winkels te bezoeken om prijzen te vergelijken.

    Dagelijks importeren wij alle parfum produkten van alle belangrijke parfumwinkels in nederland, en maken duidelijke overzichten van alle bekende merken parfums, zodat in 1 ::ooogopslag te zien is welke winkel het goedkoopst is. (tu) Wij zijn konstant bezig meer parfumwinkels in onze database op te nemen, zodat we ook echt alle winkels kunnen vergelijken.

  • Wessel

    De stelling klopt niet helemaal dat in 1 oogopslag kunt zien waar je de beste aanbieding kunt krijgen….. Vorige week heb ik een Paco Rabanne 1 Million 100ml eau de toilette gekocht bij ParfumSupply.nl de prijs die ik er voor heb betaald was 54,95 inclusief verzending! In de prijsstelling op jullie site komt dit artikel zelfs niet eens voor? De duurste is bij jullie 68,50 en de goedkoopste 54,50 en beide zijn exclusief verzendkosten…….. Misschien een tip om ParfumSupply.nl of een andere aanbieder beter in de gaten te houden?

  • parfumbroker

    Hallo Wessel en andere parfumliefhebbers,

    we groeien en groeien, nu vergelijken we al 29 parfumwinkels en parfumsupply staat daar ook bij.

    Maar we hopen dat het daar niet bij blijft, dus heb je een parfumwinkel online…. doe mee!

    Benieuwd naar onze vergelijk site? Klik hier!(tu)